National University of Kyiv-Mohyla Academy
 

Іменні фонди для НаУКМА 

Україна, 04655, м. Київ, вул. Г. Сковороди, 2 

arrowГоловна arrow Події arrow 12 червня 2012 року Saturday, 25 November 2017  
ГоловнаІменні фондиУмови заснуванняПодіїКонтакти
12 червня 2012 року Надрукувати Надіслати електронною поштою

Національний університет «Києво-Могилянська академія»

Стипендійний фонд ім. Ігоря Ткаченка 

Оголошується конкурс на здобуття студентських стипендій ім. Ігоря Ткаченка – одного із засновників сучасної PR- та рекламної галузей в Україні на 2012-2013 н.р. 

Умови участі у конкурсі максимально спрощені!

Умови участі на здобуття стипендії в галузі PR:
  • студенти маґістерської програми НаУКМА  «Менеджмент зв’язків з громадськістю» або студенти бакалаврських та маґістерських програм НаУКМА, що прослуховують (або прослухали) дисципліни сертифікатної програми «Теорія і методика зв’язків із громадськістю»;
  • написання роботи в електронному вигляді на одну з обраних тем:

1)     «Розробка PR-кампанії з просування нової системи вимірювання Інтернет-аудиторії України»*;2)     «Корпоративна соціальна відповідальність вищих навчальних установ України»;3)     «Імідж України в контексті Євро-2012»;4)     «Соціальні медіа та нові виклики до PR».

Умови участі на здобуття стипендії в галузі соціології:

  • студенти маґістерської або бакалаврської програми спеціальності «соціологія»;
  • написання роботи в галузі маркетингових досліджень (робота в електронному вигляді, що містить концепт аналітичного дослідження, гіпотези та завдання, опис процедури аналізу даних, результати та висновки) на вибір:

1)  аналітична робота за результатами обробки масиву даних**, наданого компанією TNS в Україні; 2)     теоретична робота на будь-яку тему, обрану студентами самостійно.

Процедура розгляду заяв та визначення кандидатур переможців:

Студенти, які бажають взяти участь у конкурсі, повинні вислати свої роботи на електронну пошту Ця адреса електронної пошти приховується від різних спамерських пошукових роботів. Щоб побачити її потрібно активувати Ява-скрипт. до 30 вересня 2012 р. включно. У листі також необхідно вказати ім’я, прізвище, факультет, спеціальність, рік навчання та контакти студента (телефон, електронну пошту), тему листа зазначити як «На конкурс ім. І. Ткаченка».Студенти-соціологи, які бажають написати роботу за результатами обробки масиву даних** компанії TNS, повинні написати запит на отримання масиву даних на Ця адреса електронної пошти приховується від різних спамерських пошукових роботів. Щоб побачити її потрібно активувати Ява-скрипт. не пізніше 17 вересня 2012 р. Після отримання запиту компанія протягом 3-х робочих днів надає для обробки масив даних форматі SPSS. Презентація робіт проходитиме в офісі компанії TNS у першій половині жовтня 2012 р. Компанія TNS сприятиме подальшому опублікуванню найкращих аналітичних робіт у ЗМІ.До складу конкурсної комісії, яка розгляне роботи, заслухає презентації робіт учасників конкурсу, визначить та затвердить кандидатури переможців, ввійдуть викладачі НаУКМА, провідні фахівці TNS, представники співзасновників фонду.  

Засновники Стипендійного фонду ім. І. Ткаченка:

компанія "Євроіндекс", Сергій Ткаченко, Bounty SCA Ukraine, Dialla Communications, MacHOUSE, OS-Direct, "Євросувенір", "Український медіа холдинг", Академія Реклами, Володимир Хливнюк, Рекламна агенція «Марсмедіа».З 2008 року провідним партнером Стипендійного фонду ім. Ігоря Ткаченка виступає компанія TNS, експерт у галузі соціологічних та маркетингових досліджень, одним із засновників якої був Ігор Ткаченко.  

Для учасників та переможців конкурсу компанія TNS розглядатиме можливість працевлаштування у компанії.    *Додаткову інформацію можна отримати в компанії TNS:у Івана Матейка, тел. 095-268-04-14 201-10-15, ivan.mateiko@tns-ua.com  або Лесі Савченко, тел. 201-10-51, Ця адреса електронної пошти приховується від різних спамерських пошукових роботів. Щоб побачити її потрібно активувати Ява-скрипт.

**Опис масиву даних, який пропонує компанія TNS(дослідження MMI Ukraine проводиться 4 рази на рік, масиви подаються за 2008 - 2010 рр.)

  1. Демографічна інформація.
  2. Психографічна інформація (судження та цінності).
  3. Інформація про дозвілля і розпорядок дня:
 - подорожі по Україні та закордон - спорт - музика - відвідування закладів громадського харчування - проведення вільного часу - розпорядок дня (будні і вихідні): сон, їжа, навчання, робота, рух у    транспорті та ін. - бюджет часу (медіа споживання (преса, ТВ, радіо, Інтернет), відвідування супермаркетів і т.д.).
  1. Інформація щодо споживання товарів і послуг:
    • продукти харчування:

-              гарячі напої (кава, чай)

-              прохолоджувальні напої

-              кондитерські вироби (шоколад, цукерки)

-              продукти швидкого харчування (сухарики, горішки, чіпси, жувальна гумка, шоколадні батончики, морозиво)

-              молочні продукти (молоко, глазуровані сирки, йогурти, масло, маргарин)

-              майонез, кетчуп, соуси, олія, приправи, спеції

-              продукти швидкого приготування (супи, вермішель, пюре, сухі сніданки)

    • фінансові послуги:

-              банківські картки

-              депозити

-              грошові перекази

-              страхові послуги

    • інформація щодо автомобілів:

-              наявність автомобілів

-              автомобільна апаратура

-              шини-              мастильні матеріали

-              бензин, пальне, АЗС

    • сучасні технології:

-              мобільний зв’язок

-              комп’ютери та Інтернет

 
< Попередня   Наступна >
top of page

© 2017 UKMA Endowment
Joomla! is Free Software released under the GNU/GPL License.