National University of Kyiv-Mohyla Academy
 

Іменні фонди для НаУКМА 

Україна, 04655, м. Київ, вул. Г. Сковороди, 2 

arrowГоловна arrow Події arrow 5 липня 2011 року Saturday, 25 November 2017  
ГоловнаІменні фондиУмови заснуванняПодіїКонтакти
5 липня 2011 року Надрукувати Надіслати електронною поштою

 

Оголошується конкурс на здобуття студентських стипендій ім. Ігоря Ткаченка

 – одного із засновників сучасної PR- та рекламної галузей в Україні:

на 2011-2012 н.р. 

Умови участі у конкурсі максимально спрощені! 

Умови участі на здобуття стипендії в галузі PR:

  • студенти маґістерської програми НаУКМА  «Менеджмент зв’язків з громадськістю» або студенти бакалаврських та маґістерських програм НаУКМА, що прослуховують (або прослухали) дисципліни сертифікатної програми «Теорія і методика зв’язків із громадськістю»;
  • написання роботи в електронному вигляді на одну з обраних тем:

1)     "Креативні підходи до позиціонування та формування іміджу магістерської програми НаУКМА «Менеджмент зв’язків з громадськістю».

2)     "Особливості соціально-комунікаційних зусиль НаУКМА в умовах громадського протистояння сучасним спробам адміністративного реформування вищої освіти в Україні".

3)     "Просування Конкурсу ім. Ігоря Ткаченка серед студентів НаУКМА".

 

Умови участі на здобуття стипендії в галузі соціології:

  • студенти маґістерської або бакалаврської програми спеціальності «соціологія»;
  • написання роботи в галузі маркетингових досліджень (робота в електронному вигляді, що містить концепт аналітичного дослідження, гіпотези та завдання, опис процедури аналізу даних, результати та висновки) на вибір:

1)  аналітична робота за результатами обробки масиву даних*, наданого компанією TNS в Україні;

2)     теоретична робота на будь-яку тему, обрану студентами самостійно.

Процедура розгляду заяв та визначення кандидатур переможців:

Студенти, які бажають взяти участь у конкурсі, повинні вислати свої роботи на електронну пошту Ця адреса електронної пошти приховується від різних спамерських пошукових роботів. Щоб побачити її потрібно активувати Ява-скрипт.   до 30 вересня 2011 р. включно. У листі також необхідно вказати ім’я, прізвище, факультет, спеціальність, рік навчання та контакти студента (телефон, електронну пошту), тему листа зазначити як «На конкурс ім. І. Ткаченка».

Студенти-соціологи, які бажають написати роботу за результатами обробки масиву даних* компанії TNS, повинні написати запит на отримання масиву даних на Ця адреса електронної пошти приховується від різних спамерських пошукових роботів. Щоб побачити її потрібно активувати Ява-скрипт.   не пізніше 15 вересня 2011 р. Після отримання запиту компанія протягом 3-х робочих днів надає для обробки масив даних форматі SPSS.

Презентація робіт проходитиме в офісі компанії TNS у першій половині жовтня 2011 р. Компанія TNS сприятиме подальшому опублікуванню найкращих аналітичних робіт у ЗМІ.До складу конкурсної комісії, яка розгляне роботи, заслухає презентації робіт учасників конкурсу, визначить та затвердить кандидатури переможців, ввійдуть викладачі НаУКМА, провідні фахівці TNS, представники співзасновників фонду. 

 З 2008 року провідним партнером Стипендійного фонду ім. Ігоря Ткаченка виступає компанія TNS, експерт у галузі соціологічних та маркетингових досліджень, одним із засновників якої був Ігор Ткаченко.  Для учасників та переможців конкурсу компанія TNS розглядатиме можливість працевлаштування у компанії.    

Додаткову інформацію можна отримати в компанії TNS:

у Ольги Захарченко, тел. 201-10-78, Ця адреса електронної пошти приховується від різних спамерських пошукових роботів. Щоб побачити її потрібно активувати Ява-скрипт. '; document.write( '' ); document.write( addy_text20211 ); document.write( '<\/a>' ); //-->\n Ця адреса електронної пошти приховується від різних спамерських пошукових роботів. Щоб побачити її потрібно активувати Ява-скрипт. або Лесі Савченко, тел. 201-10-51, Ця адреса електронної пошти приховується від різних спамерських пошукових роботів. Щоб побачити її потрібно активувати Ява-скрипт.  

 

*Опис масиву даних, який пропонує компанія TNS

(дослідження MMI Ukraine проводиться 4 рази на рік,

масиви подаються за 2008 - 2010 рр.)

  1. Демографічна інформація.
  2. Психографічна інформація (судження та цінності).
  3. Інформація про дозвілля і розпорядок дня:

 - подорожі по Україні та закордон 

- спорт 

- музика 

- відвідування закладів громадського харчування 

- проведення вільного часу 

- розпорядок дня (будні і вихідні): сон, їжа, навчання, робота, рух у    транспорті та ін. 

- бюджет часу (медіа споживання (преса, ТВ, радіо, Інтернет), відвідування супермаркетів і т.д.).

    4. Інформація щодо споживання товарів і послуг:

-              гарячі напої (кава, чай)

-              прохолоджувальні напої

-              кондитерські вироби (шоколад, цукерки)

-              продукти швидкого харчування (сухарики, горішки, чіпси, жувальна гумка, шоколадні батончики, морозиво)

-              молочні продукти (молоко, глазуровані сирки, йогурти, масло, маргарин)

-              майонез, кетчуп, соуси, олія, приправи, спеції

-              продукти швидкого приготування (супи, вермішель, пюре, сухі сніданки)

-              банківські картки

-              депозити

-              грошові перекази

-              страхові послуги

-              наявність автомобілів

-              автомобільна апаратура

-              шини

-              мастильні матеріали

-              бензин, пальне, АЗС

-              мобільний зв’язок

-              комп’ютери та Інтернет

 
< Попередня   Наступна >
top of page

© 2017 UKMA Endowment
Joomla! is Free Software released under the GNU/GPL License.